Dear friends. I'm so sad because of what has happend in Japan. I can't stop thinking about this terrible tragedy. I have so many visitors from Japan usually, and I'm so worry about them, now. 
I hope that missing people will come back theire houses saftly, and everything will be good soon. 
We must wait, think about them and help if we can. / Kochani, nie mogę przestać mysleć o tym 
co stało się w Japonii.  Zawsze miałam wielu odwiedzających z Japonii i teraz jestem strasznie zaniepokojona co się z nimi dzieje. Mam nadzieję, że zaginieni wrócą do domów a wszystko do normalności wkrótce, nie będzie jak przed tym trzęsieniem ale może z czasem... trzeba czekać, myśleć o nich i pomagać jeśli mamy taką możliwość.
---------------------------------------------------
Big hugs

0 comments:

Post a Comment

 
Top