---------------------------------------------------
New illustrations in my shop :-) Thank you all for taking part in my giveaway! I'm so happy you like it. /Nowe ilustracje w moim sklepiku ;-) Dziękuję Wam za udział w kavkowym giveaway'u! Fajnie, że Wam się podobają jelenie, małpki i inne stworki.
---------------------------------------------------
UWAGA! Kochani, nie zdziwcie się, że jeden z wpisów do giveaway'a został przez mnie usunięty. Chodzi o wpis autora o nick'u Donald. Nie mam w zwyczaju ingerować we wpisy, nie monitoruję ich, nie zatwierdzam, natomiast to była kryptoreklama jednego z konkursów komercyjnej firmy. Pisałam do niego i prosiłam o zmianę treści ale bez odzewu. Napisałam, że jeśli tego nie zrobi – usunę wpis. Mój blog nie jest komercyjnym przedsięwzięciem, a tym bardziej nie chcę reklamować rzeczy związanych z dużymi koncernami, które na reklamę przeznaczają olbrzymie budżety. Jeśli coś polecam lub reklamuję, to tylko rzeczy które mnie się podobają i podpisuję się pod nimi całym sercem. Gdyby Pan Donald zapytał, albo jeszcze lepiej zrobił dla Was jakiś giveaway to może bym to przemyślała. Póki co nieuczciwej kryptoreklamie mówimy zdecydowane NIE!

0 comments:

Post a Comment

 
Top