It's been ages since I was here for the last time. I'm very bad in reconciling full time job with writing my blog. I don't have time for anything, it's so sad and stressful for me, and you know what  – I missed you so much. Now I know how this blog, and "being with you" thanks to this place, is important for me. I'll try to do something with it :-) How are you? What's happend? I'm soooo curious, please write everything! And me, what have I done... look, 5 new rabbits intend to present themselves to the world :-)


Wieki minęły od ostatniego wpisu. Niektórzy pewnie już się zastanawiali czy wogóle wrócę, prawdę mówiąc ja też. Trudno mi idzie godzenie pełnowymiarowej pracy z pisaniem bloga, takie blogowanie to naprawdę kawał roboty do zrobienia, przynajmniej ja tak mam, fotografuję, ustawiam, patrzę, przymierzam, rysuję, nakładam, zmieniam, wyrzucam, myślę... no i w końcu coś publikuję. Widocznie ja wszystko w bólach muszę rodzić, dobrze chociaż ze dzieci mnie ominęły, bo nawet nie chcę o tym myśleć! Ale, jednak uświadomiłam sobie jak ważne dla mnie jest to miejsce i bycie z Wami tu, i tęskniłam bardzo i ciekawa jestem co u Was! Więc piszcie szybciutko i wszystko co do słóweczka! A ja w tym czasie robiłam sobie... np. 5 nowych króliczych Edków, którzy to Edkowie już wkrótce zaprezentują się światu na pewnej fajnej imprezie o której napiszę kiedy przyjdzie pora :-) A tymczasem całusy, uściski i dzięki za wszystkie maile!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
Top