for fish, fresh, fabulous taste of sushi.../ ok tu wstawiam R / bo ryba, pyszna w obłędnym sushi

cat, two cats, four cats, like at my home... / K bo kot, jeden, dwa koty, cztery koty, to u mnie w domu...
relaxation, room, red / when I think "relaxation" I see my living room in white, with big mattress, soft pillows, books & magazines  waiting to be read / relaks / a kiedy myślę "relaks" widzę mój salon / biały z wielkim materacem, miękkimi poduszkami, książkami i magazynami czekającymi aż je przeczytam...

is for CUTE... / bo CUDNOŚĆ to jest...
tomatoes / the best thing to eat / i'm used to say: the best candy is tomato, the best fruit is tomato / the best meat is tomato / the best drink is bloody mary :-)/ a tu podstawiam P bo...pomidory ukochane moje / mam takie powiedzenie, że ze słodyczy najbardziej lubię pomidory, z owoców – pomidory, mięsa – pomidory, drinków – krwawą mary
dinos / why I like these plastic awful creatures? this is a question / but why not / they make me smile / i love to glance them in so many places around my house / life is funny don't you think and colored dinosaurs remaind me of it any time I see them / bo dinoski / czemu mam taką słabość do tych plastikowych, paskudnych potworków? to dobre pytanie, pewnie rekompensuję sobie jakieś braki z dzieciństwa (hi, hi)/ ale dlaczego nie dinozaury plastikowe / rozśmieszają mnie, kiedy spojrzę na nie poustawiane w róźnych miejscach w całym domu / przypominają mi, że życie tak naprawdę jest zabawne i nie ma sensu zbytnio się napinać

This is my alphabet for this wonderful free week / i'm sure it's like this because of my time at home / i'm here / calm / sorrounded by fab things, colors, fragrances of my place in the world
and you? what's your alphabet for his day, week or month / what creates it / could you share it with me :-)/ to mój alfabecik na ten tydzień / bardzo domowy ale to wynik mojego urlopu domowego / jestem tu / spoojna / otoczona ulubionymi przedmiotami, kolorami, zapachami w moim miejscu na ziemi
a Wy? jaki jest Wasz alfabecik na dziś, na ten tydzień albo miesiąc / co go kształtuje / podzielicie się nim ze mną :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Top