10 PYTAŃ/10 QUESTIONS


1. Lubię mój dom za... 
to, że jest mój, że jest prosty, że jest w nim miejsce dla nas, zwierząt a przyjaciele dobrze się w nim czują
2. Najbardziej inspirująca książka... 
Boska Komedia - Dante Alighieri, Zbyt głośna samotność - Bohumil Hrabal
3. Ulubiony film... 
Śniadanie u Tiffaniego, 
4. Ulubiony kolor... 
biały, czarny, szaro-różowy
5. Ulubiony projektant... 
Hella Jongerius
6. Ulubiony przedmiot (niekoniecznie w moim domu)... 
moje okulary, są mi niezbędne ;-)
7. Kiedy nie pracuję to... 
myślę
8. Miejsce gdzie chciałabym mieszkać... 
Hiszpania
9. Wspaniały wieczór oznacza... 
lubie tańczyć (choć nie umię)
10. Marzenie... 
wyprawa do Buthanu

1. Lubię mój dom za... 
to, że jest inny
2. Najbardziej inspirująca książka... 
Ulisses - James Joyce
3. Ulubiony film... 
Prosta historia
4. Ulubiony kolor... 
zielony
5. Ulubiony projektant... 
Konstantin Grcic 
6. Ulubiony przedmiot (niekoniecznie w moim domu)... 
nie ma takiej rzeczy
7. Kiedy nie pracuję to... 
czytam
8. Miejsce gdzie chciałabym mieszkać... 
Patagonia
9. Wspaniały wieczór oznacza... 
czas z Asią
10. Marzenie... 
święty spokój


0 comments:

Post a Comment

 
Top