Uwielbiam gazety, magazyny, gazetki reklamowe firm odzieżowych, mam ich tony. Niestety uwielbiam zagraniczne gazety i magazyny, a to oznacza duuuże wydatki. Z wyjazdów przywożę jedzenie i gazety. Moja siostra zawsze jest obładowana gazetami dla mnie. Taszczę torby wypchane prasą. Listonosz przynosi gazetowe przesyłki z Londynu. Za pieniądze, które na nie wydałam mogłabym już pewnie kupić pół samochodu. Ale po co mi samochód skoro nie mam prawa jazdy - prawda? Za to uwielbiam chwile, kiedy przeglądam "moje ukochane gazetki", wracam do starych i widzę "coś nowego". Przychodzi mi wtedy tyle pomysłów. Dziś przybyła do mnie nowa paczuszka New York Times Magazine, dodatki o modzie, designie, wnętrzach i podróżach.  Marta – to jeszcze jedna osoba, która przez ocean przewozi do mnie następne kilogramy papieru – Marta dziękuję Ci bardzo!!! NYT jest genialny – o czym każdy wie. 
Chcę takich gazet w Polsce!!!
-----------------
I love newspapers, magazines… I've got many, many of them. I love foreign newspapers and magazines in fact and this is very expensive hobby. I suppose I could buy a half of a car for money I spend for "my piles of papers". But of course I don't need a car – because I'm not a driver :-) I love moments when I'm sitting with my magazines, looking again and again, finding something new: things, ideas, pictures… Many people help me with this "weekness". My sister is always ready to bring many bags with the press from her trips. My friend Marta always carries bunch of NYT Magazines above the ocean ;-), and today I've got fresh, beautiful set of New York Times Styles Magazine from her!!! It's the best newspaper in the world. I dream about papers like NYT in Poland!

A i wolę ich reklamy chociażby taką piękną Tildę Swinton zamiast naszych serialowych gwiazdeczek reklamujących dezodorant w spray-u!!!
-----------------
And I prefer foreign advertising too, for example this beautiful Tilda Swinton instead of our small, one-day stars.

Moje nowe obrazki w ostatnim numerze ZWIERCIADŁA, 
które osobiście bardzo lubię (Zwierciadło oczywiście - choć obrazki też). Jest fajne, ładne i mądre.
-----------------
My new illustrations in the last issue of Zwierciadło magazine. I like this magazine so much, it's really good.

Moja lista SUPERGAZET / My list of the best papers ever
(mogą być tytuły już nieistniejące ale wciąż żywe w pamięci ;-) / some not exising any more, but vivid in my memory (and on my bookshelf) ;-)
bloom
dazed&confused
dwell
elle (british edition)
elle deco (british edition)
elle deco (italian edition)
frame
the face (genialny magazyn – niestety już tylko w archiwach, np. moich)
I.D
milk
nest (genialny magazyn – niestety już tylko w archiwach, np. moich)
nico
NYT
view on colour
vogue (french edition)
wad
...i wiele, wiele innych... / and many, many more...
-----------------
a Wasze ulubione? polskie czy zagraniczne?/ and your favourite titles, give me some examples :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Top