I started my blog almost 2 years ago. There are so many wonderful things happend since that time. I guess that frienship is one the most beautiful. Let me introduce you one of my dear friend Ana. I hope we'll meet some day personally, but the knowledge that she is  – is amazing. Thank you Ana!!!
And here you see some pics of sweet gift I recived from Slovenia yesterday ^^^ and this cute budge button fits perfectly to my old ones, don't you think? / Zaczęłam pisać bloga prawie 2 lata temu. Wiele cudnych rzeczy zdarzyło sie od tej pory, ale dla mnie najważniejsze są przyjaźnie, które zawarłam dzięki kavkowemu blogowi :-) Jedną z takich przyjaciółek jest Ana. Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się osobiście ale w sumie świadomość, że Ona gdzieś tam jest i zawsze możemy do siebie napisać jest super. A tu kilka zdjęć prezenciku, który wczoraj dotarł do mnie ze Słowenii. Cudny, prawda? I guziczek idealnie pasuje do moich najulubieńszych :-D

0 comments:

Post a Comment

 
Top