Some pics from my life :-) With important things, memories, feelings. It's such a sentimental day... / Kilka fotek z mojego życia, ważnych z powodu tego co na nich jest, wspomnień z tym związanych, odczuć. Taki dziś sentymentalny dzień...
It's June now. I don't know why but I started to think about passing time, things I did and didn't do so far.../ Już czerwiec, nie wiem dlaczego (może to już ten wiek) zaczęłam mysleć o mijającym czasie, o tym co zrobiłam a czego jeszcze nie...
Portrait of me and my little sister. She's not so little now, she's stronger and braver and more adult than I'm. I miss her so much because she lives abroad now. / Portret mój i mojej małej siostrzyczki. Nie jest już taka mała, a w zasadzie silniejsza, odważniejsza i bardziej dorosła niż ja. Potwierdzi każdy kto nas zna :-) Tęsknię za nią, bo porzuciła nasz piękny kraj na rzecz mówienia po niemiecku :-)
Sweet, little doll made by Tibetan woman/ Słodka, maleńka laleczka zrobiona przez Tybetankę.
Flowers I've got from my parents last Sunday, beautiful, still with the touch of ma's hands/ Kwiaty, które dostałam od rodziców w niedzielę, piękne, myślę, że wciąż z dotykiem mamusinych rąk.

My white bedroom. Gentle and calm, gives me many good, beautiful and magical dreams/ Moja biała sypialnia. Spokojna przynosząca wiele dobrych, pięknych i magicznych snów.
---------------------------------------------------
Links for today: Nick Cave Let Love In, one of my favourite blog: jollygoo, photography of Yasuhide Azuma and sweet blog of dasac. Have a great evening!Big hugs!

0 comments:

Post a Comment

 
Top