Time for spring clothes! So t-shirts, many, many t-shirts in my dress-room. White, black &... grey :-) Two new from zara and grey with scary scull. I love scull motif in clothing, what to do? / Wiosna trochę się czai ale co tam już czas na wiosenną garderobę. Czyli koszulki, duuużo koszulek. Białych, czarnych i szarych. Nie jestem może zbyt rozrzutna w kolorystyce ale tak lubię. Dwie nowe, serduchowe z Zary i szara ze straszną czachą. Lubię czaszkowe motywy w ciuchach i trochę ich mam, co zrobić?
I'd like to buy stiped pants this year just like on photo with Koksik. You see this cat is up to date with fashion :-) / Chciałabym takie pasiaste spodnie, które podziwia Koksik, facet zna się na modzie :-)Poszukam...
Sneakers (black & white of course) / Oczywiście trampki (białe i czarne, nudno tu :-)
and surprise: fluo pink to add some fun. / ale jest momencik zaskoczenia: różowy, taki fluo różowy z cytrynowym aż oczy bolą, ale jest fajnie i zabawnie i trochę mniej poważnie, wiosennie...
Let's celebrate spring! / To świętujmy już wiosnę!
--------------------------------------------------
I almost forgot. My new post for Ikea Family Live. My house story, part one: kitchen. Take a look, I hope you like it :-)Prawie zapomniałam. Mój nowy wpis dla Ikea Family Live. Opowieści z naszego domu. Część pierwsza: kuchnia. Zapraszam serdecznie, mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Top