Today I wanted to show you my ordinary day. Like this & that... but after breakfast I went to my studio & spent there all day. This is the result of my work. Tomorrow I am taking part in a photo shoot for my new project with all these mugs, bowl and plates. Can't wait it. Have a great evening / Chciałam Wam pokazać mój zwykły dzień, taki jak tu i tu... ale po śniadaniu weszłam do mojej pracowni... i zostałam tam na wiele godzin. Więc dzień nie wyglądał by spektakularnie. Jednak efekt mojej pracy jest super (tak nieskromnie powiem). Jestem bardzo zadowolana. Jutro wszystkie te miseczki, kubeczki i talerze wezmą udział w sesji do mojego nowego projektu. Nie mogę się już doczekać. Miłego wieczoru.
-------------------------------------------------
Links for today:
one of my favourite blog by Hermine
& SoLovely - lovely like always :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Top