Hi everybody! How are you today? This stupid flue doesn't want to leave me, I still feel bad ;-( Hope you're better than me! My new post on Ikea Family Live. Start here & ... here you've got "the present situation", I can't help to change the space around me all the time, you know women's nature. So welcome in my living room / Cześć. Jak się dziś czujecie? Ja nieszczególnie. Grypsko trzyma się dobrze, nie odpuszcza. Ostatnie chwile urlopu a ja w łóżku :-( No nic mam nadzieję, że u Was lepiej. Z nowych, miłych rzeczy: ukazał się mój nowy post na stronie Ikea Family Live. Zacznijcie tu... a w tym poście obecna sytuacja "salonowa". No co? Dla Ikea ten post zrobiłam miesiąc temu, nie moja wina, że stał w kolejce do opublikowania a ja nie mogłam się powstrzymać, żeby czegoś nie zmienić. Taka kobieca natura:-) Zapraszam kochani do naszego salonu (brzmi to dumnie, ale salon w naszym przypadku to cały parter minus łazienka i zakątek kuchenny więc pewnie powinnam go nazywać:  przestrzeń na parterze domu ;-) brzmi lepiej? chyba nie ale prawdziwiej/ bawcie się dobrze w weekend




Link for today: Beautiful porcelain by Elisabeth &  Anna for House of Rym. Splendid!

0 comments:

Post a Comment

 
Top