Today I play with Dos Family in What's in your bag. It's their great, great idea. Find my bag here ;-)I think it's so exciting and very interesting to look inside somebody's else bag. People have such funny, cute and surprising things there. Look what's always with me ;-))) Besides Dos Family is one of my favourite blog so I'm so happy because of it.
---------------------------------------------------
Dziś gram z Dos Family w grę What's in your bag. Znajdźcie moją tu. Świetny pomysł. Zaglądanie do cudzych toreb (w taki sposób of course)jest ekscytujące i interesujące, ja zdziwiłam się parę razy co można nosić w swojej ślicznej torebce;-) Zobaczcie co ja mam zawsze przy sobie (w wersji uporządkowanej ^^^) Poza tym Dos Family to jeden z moich ukochanych blogów więc cieszę się bardzo...

Thank you girls!

0 comments:

Post a Comment

 
Top