1. Tea with Dalai Lama / herbatka z Dalai Lamą
2. A visit in Bhutan, not so easy to go there / wizyta w Bhutanie, nie jest to ani łatwe, ani tanie
3. be happy and health / po prostu – być zdrowym i szczęśliwym (to pewnie jak wszyscy)
4. see such a big love among my cute monsters all the time / ach gdyby moje małe potwory zawsze tak się kochały
5. be a good person / być dobrym człowiekiem
6. spend some time in aśrama, (I promised to do it some time ago)/ obiecałam, że spędzę tam trochę czasu, więc trzeba się rozliczyć
7. and be with you, here on kavka as long as possible :-)/ jak najdłużej być z Wami, tu, na blogu bo to dla mnie prawdziwa radość
8. have beautiful pictures around me like in this beautiful book BIG DREAMS by Marta Ignerska and Przemysław Wechterowicz otaczać się pieknymi obrazkami jak np. w książce Wielkie Marzenia, choć to co dla mnie jest ładne, no nie zawsze tak jest postrzegane, więc żyć w świecie pięknych obrazów w mojej skali pięności :-)
9. live in more sunny country (India or Sri Lanka can be good place) / mieszkać w bardziej słonecznym kraju, bo jestem ciepłolubna (Sri Lanka lub Indie mogłyby być)
--------------------------------------------------
it would look better in 10 but I don't have more dreams... and what about you? / pewnie lepiej wygladałoby to w 10 zgrabnych punktach ale nie mam już więcej marzeń... a Wy?


--------------------------------------------------
10. yes, here is the last one 10: go to Japan (I almost forgot but thinking about it all the time, how could it happened?)/ a jednak jest 10: wyjazd do Japonii, prawie zapomniałam a przecież myślę o tym cały czas, jak to się stało????

0 comments:

Post a Comment

 
Top