I asked you what your favourite colour is some time ago. I wasn't surprised that red was one of the most indicated :-) In our competiotion it's on the 3th place. I must say that red is one of my favourite one, too. I love small, vivid spots of red in interiors, dresses, art. Not so much but so many to emphasize other colours and shapes. Some pics of my favourite use of red. / Jakiś czas temu zapytałam o Wasze ulubione kolory. Wynik mnie nie zaskoczył ;-) Czerwony zajmuje trzecie miejsce w naszym rankingu. Ja też go bardzo lubię, nie za dużo, jako akcent we wnętrzach, ubraniach, sztuce. Tyle aby podkreślić inne kolory i kształty. Dziś kilka zdjęć z czerwienią w roli głównej.
---------------------------------------------------
Links for today: PJ Harvey The Words That Maketh Murder and The Glorious Land from her new wonderful album Let England Shake, great blog of annaleenas hem - one of my favourite lately, and beautiful ceramic art from japan
Have a great, sunny week!


---------------------------------------------------
Z ostatniej chwili: jesteśmy dziś na pierwszej stronie gazeta.pl z naszym domkiem na domosferze. Trochę nam się dostało ale ogólnie ludzie fajnie reagują, bałam się tego bardzo, szczególnie krytyki mebli z ikea, ale jeszcze nie nic o tym nie ma, tylko biedny krasnal i ta biel :-)))) dzięki agatko za śliczny materiał.

0 comments:

Post a Comment

 
Top