---------------------------------------------------
---------------------------------------------------

I have a little break from homeworks.  I'm a real, good citizen spending 8 hours a day at work :-) I know it's hard to belive but it's true. I leave the house about 9 o'clock every day and come back about 19. Are you curious what I'm doing? It's something very exciting for me, because I can work in the same magazine with my wonderful friend Ewa for the first time. Ewa is Art Director  there and I have possibility to help them for a while, big fun don't you think? It's the day of cover session tomorrow, I must see how she works on it :-))) I'll write you more soon. My new illustrations for Zwierciadlo horoscope above. Good night!
---------------------------------------------------
Mam chwilę przerwy od prac domowych. Prawdę powiedziawszy mam chwile przerwy od mojego wiejskiego, spokojnego życia :-)Mogę powiedzieć, że stałam się wzorowym, przykładnym obywatelem spędzającym w pracy 8 zdrowych godzin. Wychodzę ok 9 rano, pędzę autobusem do centrum Warszawy, pracuję, spotykam fajnych ludzi, obserwuję, piję herbatkę, oglądam fajne magazyny... i ok 19 jestem do domu. Wiem, że trudno w to uwierzyć ale tak będzie choć tylko przez 2 tygodnie :-) Co robię? Coś bardzo fajnego dla mnie i w końcu mam okazje pracować w jednej redakcji z moją przyjaciółką Ewą. Jutro sesja okładkowa, bardzo chciałabym zobaczyć jak Ewka przy niej pracuje i zrobię to, chociażby przez minutkę. Ewa – będę niewidoczna ale czujna jak ważka :-) Powyżej nowe rysunki do Zwierciadłowego horoskopu czyli moje tzw. ostatnie podrygi tam :-))) Dobranoc Kochani!

0 comments:

Post a Comment

 
Top