Hello everybody! I've just came back home after one very active week, with head full of memories and my suitcase full of new clothes (yeah I love sales in Germany ;-) I visitied some beautiful places, made many photos, spent great time with mum and sister, saw cute pictures eveywhere... like this in lovely town Worpswede, sweet don't you think? And what about you, something interesting happend? / Cześć Kochani! Wróciłam po bardzo intensywnym tygodniu, z głową pełną wspomnień i walizką nowych ciuchów. Uwielbiam niemieckie wyprzedaże, te wszystkie donny karan i michaele korsy za kwoty dostępne dla zwykłych ludzi :-) W każdym razie mam zapas garderoby na najbliższy czas a przynajmniej nowe stroje letnie w sam raz na listopadowy azjatycki urlop. Ale... odwiedziłam wiele pięknych miejsc, zrobiłam mnóstwo zdjęć, spędziłam miły czas z mamcią i siostrzyczką, widziałam fajne obrazki jak np. ten powyżej w miasteczku Worpswede :-) Słodki, prawda? A co u Was?
---------------------------------------------------
Links for today: Sasha Prood – great work!
Pausacaffe – beautiful blog with sweet things (but unfortunately I can't understand any little word in Italian)
the design traveller – VERY interesting place about wonderful places :-)

0 comments:

Post a Comment

 
Top