Nature. Everybody has better and not so good days. When I'm a little tense, when my imaginations dosn't work well and I fill that I missed something, when my head is lack of new ideas I must go for a long, long walk to the forest. After 2,3 hours of wandering my mind stars working perfectly even though the body is tired. It's good tiredness! I'm raedy to start something new... / Natura. Każdy ma lepsze i gorsze dni wiadomo tak to jest. Kiedy już czuję, że w głowie pustka, wszystko mnie lekko irytuje idę na spacer. Najlepiej do lasu. Po 2,3 godzinach chodzenia umysł zaczyna pracować właściwie mimo, że ciałko niedomaga. Ale uwielbiam takie zmęczenie pospacerowe, jestem gotowa do nowych projektów...


We spent about 4 hours in the forest on Saturday. Great weather, silence, wonderful fragrance of nature... I took my paper friends with me and new idea has appeared! It's time to start the calendar for new year, I know how it should look like now :-) Lucky me / Spedzilismy 4 piękne, sobotnie godziny w lesie. Pogoda była cudna, cisza i ten niewiarygodny zapach... Zabrałam papierowych znajomych i pewien pomysł zakiełkował. Tak to już czas na nowy kalendarz a teraz wiem jak będzie wyglądał, szczęściara ze mnie, mam nadzieję, że efekt dorówna wyobrażeniu.

Wish you great week / Miłego tygodnia kochani
--------------------------------------------------
Links for today: Vintage Tea Party

0 comments:

Post a Comment

 
Top