Lubię marzyć. Marzenie wychodzi mi perfekcyjnie. Można powiedzieć, że jestem mistrzem w tej dziedzinie. A gdyby tak być dzieckiem znowu. Teraz. I jak dziecko, mieć swoje marzenia. O srebrnej kurtce, relaksach... nie teraz, trochę inaczej...
I love to dream. I can say, taht I'm master in dreaming. It would be wonderful to be a kid again. Today. 
ta moja dzisiejsza lista, wyglądałaby tak, zaczynając od szafy małej modnisi :-)
my dreams about "small fashion girl" look like this:
mój domek:/my house:

(LEÇONS DE CHOSES / bunny carpet)


jako dzieciak, bawiłam się wszystkim (wiecie, wyobraźnia) ale tak, na koniec, coś zabawnego do zabawy:/and something funny to play with:
Więc tak droga rodzino i przyjaciele. Jeśli szukacie dla mnie prezentu gwiazdkowego, to wiecie co chcę. Dzieckiem nie będę ponownie ale trochę dziecięcego świata chcę. Smallable pomoże w tym. Uwielbiam ten sklep, spędzam tam godziny. Zobaczcie ich piękny magazyn świąteczny i z kolekcją jesienno-zimową. Udanych zakupów!/So my dear family and friends, you know my christmas' gifts list now! Smallable is perfect place, wonderful, I can spend ages there. Don't miss the beautiful christmas and Back to school magazine. Smallable rocks!
...
I used photos from Smallablemy own pictures and illustrations for all collages in this post

0 comments:

Post a Comment

 
Top