it was very bad day yesterday
very, very bad
maybe because of fog, maybe because of lack of sunshine
who knows
maybe because of me, and my strange nature
but today… yes, today is new, better day
sun, a lot of work, good music
ok, I have to work on the floor and this little stool, because of ...
---
wczorajszy dzień nie należał do udanych. może przez brak słońca, może przez mgłę. smutno mi tak jakoś było. zwątpienie ogarniało, nie pomogły nawet podwójne lody i okład z kotów.
dziś słoneczko zawitało i... tak, zdecydowanie jest lepiej (choć bez przesady znów), więc winę za melancholię zwalam na pogodę, nie, to nie ja i moja głowa, hura
lepiej, prawda?
ale żeby nie było tak wesoło, to:
dziś pracuję pilnie, bardzo pilnie, za dużo tego a czasu jakoś tak ubywa nie wiadomo kiedy i jak
pracuję jednak na podłodze i takim oto mini stoliku
zdecydowanie nie jestem zorganizowana
zdecydowanie utrzymywanie porządku, nie jest moją mocną stroną
na osłodę słucham sobie ładnej pani
...THIS SITUATION on my desk
but I belive (I must belive) that, in the right time,  everything will disappear in the magic way
miracle happens
it's true
---
a to wszystko z biurka może w jakiś cudowny sposób się zdematerializuje
cuda się wszak zdarzają, prawda?
song for today:

0 comments:

Post a Comment

 
Top