...cute things, this Pino funnel always makes me smile / no dobra, nie sprawdza się ta formuła po polsku ale... no przecież wiecie o co chodzi :-) lubię sobie literki poukładać i nic nie poradzę na to, że wszyscy nie mówimy w jednym języku, winnego trzeba szukać dawno temu, ja nie mam z tym nic wspólnego... / ale mogę sobie powiedzieć tak C jak... cudność tego oto Pinokia, który zawsze poprawia mi humor, słodka, mała rzecz a ile radości
... story teller / wonderful book / wonderful photos / great exhibition in London / wspaniały album, wspaniałe zdjęcia i wystawa o której już kiedyś pisałam

...pink / grey & black in my dressing room so far / but new is coming now... / tu zamieniam P na R i mam różowy, jest takim słodkim akcentem wśród czerni i szarości mojej garderoby, na przekór zimowemu smutkowi
... old teddy bear, small friend of my sister's from her childhood
 / ja miałam brązowego, ale zaginął w boju, 
ten był przyjacielem mojej małej siostrzyczki
...home made bread... / domowy chleb zjedzony ze Smakiem, a wczesniej upieczony przez Sebę, niebo :-)
...circus / I love this poster by Wiktor Górka from 1969 (yes, I have my own, original copy :-)/ CYRK, oryginalny plakat Wiktora Górki z '69, mam, szczęściara
more posters in this marvelous book / duża kolekcja cyrkowych plakatów z najlepszego okresu, w tej oto zgrabnej książeczce

...
more my little, personal alphabet for this week 
...
Link for today:
ANOUKB is back! 
with new layout, shop and... take a look

0 comments:

Post a Comment

 
Top