Mam dzisiaj kiepski humor, nie mogłam spać w nocy, boli mnie brzuch i wogóle wszytko jest jakieś bez sensu. Na poprawę humoru przypomniałam sobie kolekcję Ewy i może trochę lepiej przez moment...
Nawet nie mogę tutaj za bardzo ponarzekać bo później przeczyta to moja ukochana mama i będzie się martwić - co się stało, może jestem chora, a dlaczego taka nieszczęśliwa dziś? Wiecie jak to jest z mamami, no ale trudno: mamo dziś jest źle ale jutro może być dobrze :-)
A co Wam poprawia humor, macie jakiś sposób na chandrę, dajcie znać bo załamię się totalnie...
-----------------
I'm feeling blue today. I couldn't sleep at night, everything seems to be senslees... so I try to do something to change this situation, looking at this cute collection of Ewa, helped a little...
maybe tomorrow will be better, and what you're doing to deal with that spleen, write me something please,  because I'll break down completely...

*
A to drugi poprawiacz humoru: oglądanie pięknych wnętrz i pieknych zdjeć, zobaczcie sami tu
-----------------
I love this flat so much see more here
great photos by: Ailine Liefeld

0 comments:

Post a Comment

 
Top