my new obsession:
origami
pastel colors
posters with beetles
and things inspired by nature

...

moje nowe obsesje:
origami
pastele
obrazki z żuczkami

wiecie, że pozbyłam się wielu rzeczy
tych nielubianych
troszkę "nadwyrężonych"
złych po prostu
teraz postanowiłam kupić rzeczy, których potrzebuję kierując się rozsądkiem ale przede wszystkim miłością :-)

pomyślałam: od 6 lat potrzebuję lampy nad stół 
(żarówka sprawdza się znakomicie ale...), dlatego poszukam takiej, która mnie zachwyci
połączy prostotę, piękno, doskonałość formy, 
będzie intrygująca, bezpretensjonalna 
i nie do końca oczywista, 
wysoko postawiłam poprzeczkę...
i needed new lamp over the table
started to looking for
and...
...
zaczęłam szukać
i oczom mym ukazała się ta oto ĆMA
zapragnęłam
oczywiście byłam przygotowana na:
1. zakup w zagranicznym sklepie
2. jeśli w Polsce to jak zwykle czas oczekiwania 4-6 tyg. (zawsze wtedy odchodzi mi ochota na zakupy)
3. wysoką cenę
jakie było moje zdziwienie, gdy znalazłam miejsce idealne
sklepik o słodkiej nazwie
KAPIBARA
radości było co niemiara
nie dość, że z Krakowa, to jeszcze od ręki i cena dla ludzi
:-)
beautiful things, not so many, but perfectly selected
mainly Scandinavian but I was very proud to find 
good work :-)
...
piękne rzeczy, niezbyt dużo, lecz perfekcyjnie dobrane i co ważne, niektóre marki po raz pierwszy w Polsce, głównie skandynawskie ale na deser odkryłam tu polską designerkę
fajowskie liski i żuki, prawda :-)
to co, zakupy tu czas zacząć
credits: 
collages by me
lamp & posters with beetles & fox from KAPIBARA
interior's photo by Line Klein

0 comments:

Post a Comment

 
Top