wszyscy chcą być szczęśliwi
różne są wyobrażenia tego szczęścia i różne potrzeby
ja mam tak, że do szczęścia nie potrzeba mi zbyt wiele
proste sprawy, małe rzeczy, dużo czarnego humoru
.
everybody dreams of being happy
i can say about myself :-)
i don't need so many to be happy
simple things, simple life and lots of humor

.

uwielbiam swoją pracę, więc dużo pracuję
praca to moje hobby, więc tak jakbym nie pracowała, prawda?
uwielbiam chwile gdy oglądam edytorsko doskonały album i czytam inspirujący i interesujący magazyn (buu, szkoda że nie rodzimy)
uwielbiam piękne zapachy, nie tylko te zamknięte w szkle, (jednak zbyt wrażliwy nos to moje przekleństwo)
.
i love my work and working much makes me happy, funny isn't it
love to sit with great published books and interesting, inspiring magazines
love beautiful fragrances, not only these closed in beautiful glass
uwielbiam oglądać te ciałka zwinięte w precelki, choć później wściekam się na kudełki precelków w łóżku
.
love to observe these small creatures sleeping so peacefully
 uwielbiam smak mamusiowych muffinek, orzechowo-kawowych i ich wygląd, oczy to też moje przekleństwo, wszystko musi być ładne, nie znoszę bylejakości ale też przerostu formy nad treścią, ma być prosto by otoczka z obłoczka ozdóbek nie fałszowała obrazu...
.
love the perfect taste and look of muffins from mommy 
kiedy zrozumiałam, że szczęście jest, tylko w nawale informacji i bodźców bladawo wygląda 
gdy ucięłam spotkania, które mnie nudziły i wyrzuciłam z telefonu numery ludzi, którzy nic nie wnoszą do mojego życia a grono tych z którymi chcę się spotykać stało się malusieńkie jak orzeszek,
kiedy idę tam gdzie chcę i robię tak jak chcę JA
odkąd spędzam czas tu z Wami
mogę powiedzieć głośno
to małe przyjemności powodują duuuuuży uśmiech
:-)
i tego Wam życzę
.
when i realised that the happines is everywhere, next to me, and what i should do is just to notice it, when i stopped wasting my time with bad and not interesting people, when i threw the phone numbers of boring persons and started to do what i want and how i want and spend more time here with you
i can say loud and clear
small pleasures make big smile
i wish you the same

0 comments:

Post a Comment

 
Top