I have great news! Great for me and hope great for you. Brand, new Ikea Family Live website starts today. It's the first information. The second is: I'm a guest blogger there, woohoo! Please visit my blog! First post is about, a little introduction for new friends but next will be about things that I love, things that inspire me, eveything that makes me smile, so be there with me guys! And keep your fingers crossed. / Mam wspaniałe wiadomości! Wspaniałe dla mnie i mam nadzieję dla Was. Pierwsza: dziś ruszyła nowa strona Ikea Family Live. Druga jest taka, że jestem tam guest bloggerem. Dostałam propozycje blogowania dla nich jakiś czas temu i... ucieszyłam się bardzo! Pierwszy post jest o mnie, takie małe przedstawienie się dla tych, którzy mnie jeszcze nie znają, a następne będą o tym co lubię, co mnie inspiruje, o wszystkich ładnych sprawach, no wiecie trochę tak jak tu ale jeszcze więcej :-D Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie mnie odwiedzać nie tylko tu ale też na stronie Ikea Family. Trzymajcie kciuki. Pędzę do prac domowych a Was zapraszam na mojego gościnnego bloga!

0 comments:

Post a Comment

 
Top